הובלות משרדים

הובלות משרדים

הובלות משרדים יש לעשות רק עם חברת הובלה מקצועית ומיומנת. הובלות משרדים אינן הובלות רגילות ויש להיות בעל נסיון רב בכך. הסיבה לכך היא מאד פשוטה. משרד שעובר למקום חדש אינו יכול להפסיק לעבוד לרגע אחד אפילו, וכדי להצליח עם העברת המשרד יש לבצע שורה של פעולות מתוזמנות היטב כדי לעמוד במשימה, מבלי לפגוע כהוא זה בתפקוד הפעיל של המשרד ואל מול קהל הלקוחות שלכם בשטח .

הובלות משרדים – אחרון נכנס , ראשון יוצא

אחד הדברים החשובים ביותר בשירותי הובלות משרדים הוא תכנון מוקדם קפדני. כדי להעביר משרד בהצלחה יש לדעת ממנהל המשרד מהם הדברים החיוניים שצריכים לעבוד על הרגע האחרון לפני העברה ומה אפשר לארוז מוקדם יותר. את כל החפצים שניתנים לארוז מראש מומלץ לארוז לפני יום ההובלה. ביום הובלה עצמו יש להבחין בין חפצים משניים לראשיים. חפצים משניים יארזו ויועלו למשאית ראשונים וכל החפצים הראשיים יארזו ויועלו על המשאית דבר אחרון. הובלות משרדים באופן זה מבטיחות הגעת כל החפצים למקום היעד באופן כזה שיהיה קל לפרוק אותם ולהתחיל לעבוד תוך כמה דקות. לפני ההובלה יש לוודא כי כל התשתיות במשרד החדש מחוברות ופועלות, כך שכשיגיע המחשב של הפקידה, היא תוכל להתחיל בעבודה תכף ומיד .

הובלות משרדים – אחריות וביטוח לכל

משרדים רבים לא יחשיבו מחיר זול יותר אם זה בא על חשבון האמינות והאחריות של חברת ההובלה. משרד לא יכול להרשות לעצמו חברת הובלות משרדים חפפן ולא אמין. העברת משרדים היא הוצאה מוכרת ולכן חובה לקבל חשבונית ואחריות על ההובלה. כמובן ששום משרד לא יעבוד עם חברה של הובלות משרדים ללא ביטוח לכל התכולה המועברת ביום ההובלה .

חברת הובלות NOW מעבירה משרדים כבר שנים רבות ולרשותה צוות עובדים מיומן ומקצועי. לחברת הובלות NOW מנוף להעברה נוחה וקלה וכן כל הביטוחים הנדרשים לשם הובלות משרדים. כאשר אתם מחפשים חברה לצורך הובלות משרדים צרו קשר עם הובלות NOW ותקבלו הצעת מחיר הגונה שמאחוריה אמינות, מיומנות ואחריות .