חברת הובלות בנתניה

חברת הובלות בנתניה

חברת הובלות בנתניה יכולה להציע לתושבי נתניה והסביבה שורה ארוכה של יתרונות. נציגי חברת NOW ישמחו לעמוד לרשותכם עם פתרונות לוגיסטיים ברמה הגבוהה ביותר. לחברה ניסיון משמעותי במתן שירותי שינוע והובלות ברחבי נתניה. נציגי החברה מכירים היטב את האזור ובקיאים בכתובות ובשמות הרחובות. אתם יכולים לחסוך זמן וכסף עם תיאום מול חברת NOW ולעשות זאת גם בהובלות קטנות ומורכבות במיוחד. כמו כן, ניתן להתייעץ עם נציגי חברת NOW לגבי שינוע לוגיסטי של ציוד ממפעלים ומוסדות.

סוגי הובלות

חברת הובלות בנתניה מרכזת את כל שירותי ההובלות תחת קורת גג אחת. אתם מוזמנים להתייעץ איתנו לגבי מעבר דירה ולעבור בקלות למקום מגורים חדש באזור נתניה והשרון. אפשרות אחרת היא לנצל את הידע והניסיון שעומדים לרשותנו כדי לתאם מעבר משרד למיקום חדש, או שימוש במנוף לצורך שינוע ציוד מבניין רב קומות באמצעות מנוף. אנו מתמחים בהעברת תכולת דירות מבניינים רבי קומות באזור נתניה ועושים זאת עם משאית שמותאמת לגבהים השונים.

הובלות קטנות בנתניה

נציגי חברת NOW יכולים להמליץ לכם במצבים מסוימים על הובלות קטנות בנתניה. אלו הובלות לפריטים בודדים או תכולה מועטה בלבד. היתרון של בא לידי ביטוי בחיסכון בהוצאות. במקום להזמין חברה גדולה ולשלם על שימוש במשאית גדולה, תוכלו למקד את המשאבים בהובלה ספציפית. אנו נבנה יחד איתכם את הצעת המחיר ונעשה הכל כדי שתהיו מרוצים. בנוסף, הובלה קטנה מתאימה למקרים מיוחדים של העברה מורכבת כמו העברת פסנתר.

חברת הובלות בנתניה

מאפייני השירות

תושבי נתניה והאזור לא צריכים לשלם תוספת מחיר על שירותים שמתאימים להם. בחברת הובלות בנתניה מציעים מלבד הובלה מקצועית ואמינה גם שירותי אריזה, פירוק והרכבת רהיטים, ביטוח תכולה ואפשרות למעבר בהתראה קצרה ובתוך 24 שעות בלבד.

הבדלים בין שירותי הובלות

שירותי אריזה יחסכו לכם זמן והם כוללים שימוש בציוד איכותי ובקרטונים עבים במיוחד. שירותי פירוק והרכבת רהיטים מתאימים ללקוחות שלא יודעים איך להרכיב את הארונות בעצמם, או למי שרוצה לסיים את ההובלה בראש שקט ולהשאיר את משימת הרכבת ופירוק הדלתות לנגרים מקצועיים.

למה להזמין חברה מקומית?

יש הרבה סיבות לתת עדיפות לחברה מקומית על פני חברה שפועלת בכל רחבי הארץ. ראשית, יהיה לכם קל יותר לקבל המלצות על חברה מקומית. תוכלו להיעזר בקרובים, חברים, שכנים, בני משפחה וקולגות ולשאול על חברת הובלות בנתניה שמספקת שירותי הובלות בשכונה ובאזור המגורים. שנית, חברה מקומית תבין את הצרכים שלכם ותיערך בהתאם. היא תדע מתי יש צורך בהזמנת מנוף ומתי ניתן להסתפק בצוות רגיל בלבד. מעבר לכך, רק חברה מקומית תוכל להתחייב לעמידה בלוח זמנים ולא תסכן את המעבר שלכם בגלל פקקים או עיכובים מיותרים.

בחירת שירותי הובלות

מומלץ להשוות בין שירותי הובלה לפי פרמטרים אחידים. כך ניתן לקבל תמונת מצב אובייקטיבית ולהגיע למסקנה מושכלת לגבי השירות המשתלם ביותר. במסגרת בחירת השירות יש להתייחס לסוג התכולה, מספר הרהיטים, כמות החפצים הגדולים, מספר מכשירי החשמל הלבנים (מקרר, מכונת כביסה, מדיח כלים וכדומה), מספר הקרטונים המוערך, כתובת הדירה והקומה ומועד ההובלה. קחו בחשבון שהובלה בקיץ בדרך כלל יקרה יותר מהחורף וזאת בגלל ביקוש גבוה, אך נסו לתאם עם חברת ההובלות בנתניה מראש את המועד על מנת לחסוך בהוצאות.

הובלה בנתניה עם אחריות

לאחר שתקבלו הצעת מחיר תוכלו ליצור קשר עם נציגי חברת הובלות בנתניה כדי לברר על אחריות ועל ביטוח. בצעו את המעבר רק עם חברה שדואגת לבטח את הציוד האישי שלכם. בדקו את פוליסת הביטוח על המשאית והתכולה וודאו שהיא בתוקף. בצורה כזו תוכלו לעבור דירה בתוך נתניה והשרון ללא דאגות.