מרכזיות בענן

מרכזיות בכנן PBX

מרכזיות (Private Branch Exchanges) בענן מספקות יכולות מרכזיות IP PBX וכלי פרודוקטיביות.

עם מרכזיות בענן, חברות יכולות להפחית עלויות ולשפר את היעילות על ידי אירוח המרכזייה שלהן ברשת פרטית תוך שמירה על נוכחות באינטרנט הציבורי. המשמעות היא שהם יכולים ליהנות משירותי VoIP ברמה ארגונית ולקבל גישה לחבילה של כלי תקשורת מאוחדים מכל מכשיר.

מרכזיות IP הופכות פופולריות יותר בגלל היתרונות שלהן הן עבור ארגונים והן עבור לקוחות SMB:

  • יש להם עלות כוללת נמוכה יותר של בעלות
  • יש להם אבטחה ואמינות גבוהים יותר
  • הם מציעים המשכיות עסקית גבוהה

מרכזיות בענן

מרכזיית ענן

מרכזיית ענן היא מערכת ניתוב וניהול שיחות המאפשרת לעסקים להקים, לנהל ולהשתמש במערכת טלפון משרדית ללא צורך במרכזייה פיזית.

מרכזיית הענן היא קונספט חדש בתעשיית הטלקום והיא צוברת תאוצה. הטכנולוגיה הזו קיימת כבר כמה שנים אבל רק לאחרונה התגלו היתרונות הפוטנציאליים שלה. כיום, עסקים רבים מתרחקים מפתרונות מקומיים מסורתיים כגון ציוד מקומי, קווים ייעודיים ועלויות התקנה יקרות כדי להפעיל מערכת מרכזיות בענן.

ניתן לגשת למרכזיית ענן מכל מקום עם קישוריות לאינטרנט ואינה דורשת התקנה או חומרה יקרה. הוא מספק שיחות ללא הגבלה ברוב המדינות ברחבי העולם כולל ארצות הברית, קנדה, סין, צרפת, ניו זילנד

מרכזיה בענן

מרכזיה בענן צוברת פופולריות.

חברות מסוגלות להרחיב את צרכי הטלקומוניקציה שלהן ללא צורך בהוצאות הון גדולות.

חברה יכולה להרחיב את המרכזיה שלה בענן על ידי הוספת עוד טלפונים, תכונות ומשתמשים, בניגוד לרכישת חומרה חדשה ובניית מרכזי נתונים חדשים.

גלה כיצד מרכזייה בענן הופכת פופולרית יותר ויותר ומה היתרונות שלה

מרכזיית IP

מרכזיית IP היא מערכת טלפון מבוססת ענן שגורמת לטלפון שלך לצלצל עם שיחות קוליות, תא קולי והודעות פקס, והיא גם מאפשרת לך לבצע ולקבל שיחות בטלפון הסלולרי שלך.

מערכות מרכזיות בענן הן לרוב חסכוניות יותר ממערכות טלפון מסורתיות מכיוון שניתן להתאים אותן לכל גודל על ידי הוספת טלפונים וירטואליים או פיזיים נוספים. מערכות מרכזיות בענן יכולות לפעול על בסיס תשלום לפי דרכו או על פי חוזה חיוב חודשי קבוע.

מרכזיות ענן מתארחות במרכזי נתונים שבהם חומרת השרת והתוכנה מתוחזקות על ידי ספקי צד שלישי. היתרון העיקרי של מרכזיות ענן הוא שאין הוצאה הונית להתקנה פנימית של חומרה כמו נתבים, מתגים, חומות אש, יחידות גיבוי כוח וכו'. בנוסף, אין הוצאות חוזרות

שירותי ענן

מרכזייה בענן היא דרך חדשה להתחבר ולנהל את התקשורת שלך. מערכת חדשה זו מעניקה לך גישה לתכונות ברמה ארגונית, אך עם מגע מותאם אישית.

בעבר הותקנו מערכות מרכזיות רק בחצרי החברה. עם סוג זה של הגדרה, התקשורת נוהלה באתר על ידי מנהל בעל זכויות גישה לכל חלקי המערכת, כולל חשבונות חיוב ומשתמשים. כיום, יותר ויותר חברות מנצלות את הטכנולוגיה החדשה הזו אשר פותחה על ידי ספקי VoIP כמו Nexxis Communications. זה מאפשר להם לקבל הרבה יותר גמישות בכל הנוגע לניהול התקשורת שלהם מכיוון שהם יכולים לעשות זאת מכל מקום באמצעות המחשב או הסמארטפון שלהם במקום להיות נוכח פיזית במשרדים שלהם כל הזמן.

PBX

המונח Pbx בענן מתייחס לווירטואליזציה של המרכזייה. סוג זה של מרכזייה היא גרסה פשוטה של המקבילה הפיזית שלה.

מרכזיה וירטואלית היא טכנולוגיית ניתוב קול המתרגמת שיחת טלפון אנלוגית לנתונים דיגיטליים ולאחר מכן משתמשת ברשתות מחשבים כדי לנתב אותה ליעדה.

ישנם יתרונות רבים הקשורים לשימוש במרכזיה וירטואלית. לדוגמה, בהתאם לעסק שאתה מנהל, לא תהיה מחויב לשלם עבור שדרוגי חומרה או תוכנה. אתה גם לא צריך לדאוג להיות תקוע בחוזה עם הספק שלך כאשר אתה רוצה להחליף ספק או להשתמש בספק שירות אחר.