הובלות בנתניה

צריכים הובלות בנתניה ?

מעבר דירה יכול להיות אירוע מרגש שמסמל התקדמות בחיים והתחלה חדשה, אך יחד עם זאת אנחנו נאלצים לדאוג ללוגיסטיקה של המעבר כאשר הדבר העיקרי הוא להעביר את הדברים שלנו מהדירה הישנה לדירה החדשה. אלו מאיתנו שהרכוש שלהם לא מסתכם בכמה בגדים ומחשב נייד זקוקים לשירותה של חברת הובלת מקצועית שתעשה את העבודה כמו שצריך תמורת מחיר הגון. מחפשים חברת הובלות בנתניה או בעיר אחרת? כך תבחרו את החברה המתאימה.

אל תיקחו חברה הובלות בנתניה שחוסכת עליכם

גם אם אתם מעוניינים לחסוך שמהמעבר לא יעלה לכם הרבה כסף חשוב מאוד לא לקחת חברת הובלות בנתניה שתחסוך עליכם. השוק כיום מלא באפשרויות שונות, ולא חסר חברות הובלה שמציעות מחירים נמוכים אך לא שוות אפילו את המחיר הזה. משפט ידוע הוא ש"מי שקונה בזול משלם ביוקר" וזה נכון מאוד כאשר מדובר במובילים שמובילים את הרכוש שלנו ושצריכים לשמור עליו.

לא לשכוח רישיון

בדומה למקצועות רבים אחרים, גם חברות הובלה נדרשות להחזיק רישיון מוביל. רישיון מוביל מעיד על קיומו של רישיון נהיגה במשאית או בכלי הרכב באמצעותו מתבצעת ההובלה, אישור חנייה עבור רכב ההובלה וכן על בעלות של מתקנים וציוד שעומד בתקנים ומיועד להובלות. רישיון זהו תנאי בסיסי המעיד כי החברה עומדות בתקנות החוק ושומרת על בטיחות בעבודה.

הובלות בנתניה

בדקו את אמינות חברת ההובלות בנתניה

אמינות היא ערך שחשוב שיהיה לכל בעל מקצוע שאתם לוקחים לעבודה, וחברת הובלה לא יוצאת מכלל זה. זה מאוד לא נעים לתאם מעבר ולחכות למוביל רק כדי לגלות שהוא שכח להגיע או שמשהו צץ לו והוא יעכב אתכם שעות. למרבה השמחה היום קל מתמיד לבדוק את אמינות החברה: ראשית כל – חפשו המלצות באינטרנט. יש אתרים שמדרגים בעלי מקצוע שונים כולל חברות הובלה והם קיימים בדיוק בשביל לאפשר לכם לבחור בחוכמה חברת הובלות בנתניה. בנוסף, מומלץ להעיף מבט באתר של החברה – בדרך כלל חברה רצינית דואגת גם לנראות שלה וזה בא לידי ביטוי באתר מקצועי.

אריזה והובלה מקצועית

חלק גדול מהרכוש שלנו הוא שביר, כאשר בדרך כלל דווקא הרכוש היקר ביותר הוא השביר ביותר: מחשבים, טלוויזיות, רהיטים וכדומה. מסיבה זו חשוב לוודא שחברת ההובלות בנתניה מקפידה על אריזה והובלה מקצועיים שלא יפגעו ברכוש שלנו וישמרו עליו בדיוק כפי שהיה לפני ההובלה. למוצרים מסוימים לעיתים דרושים אמצעים מיוחדים להובלה ויש לוודא זאת עם חברת ההובלה.

הקפידו על חוזה מפורט ומאורגן

לא חסר מקרים בהם אתם מזמינים בעל מקצוע לעשות את העבודה, מסכמים בעל פה את המחיר, הוא עושה את העבודה אך בסוף מעלה את המחיר בטענה מופרכת כזו או אחרת. זו סיטואציה לא נעימה ואתם לא רוצים לריב עם המוביל שלכם לאחר ההובלה. לכן חשוב שתהיה הצעת מחיר וחוזה מפורט, כתוב ומאורגן שיודפס בלפחות שני עותקים ויהיה חתום על ידי חברת ההובלות ועל ידכם. אלו הם הדברים שהחוזה צריך לכלול:

  • מחיר מלא כולל מע"מ
  • מוצא ויעד
  • כמות הרהיטים המוערכת וציון של פריטים יוצאי דופן
  • תאריך ושעה של ההובלה
  • כל מרכיבי העבודה ועלותם

הקפידו לקבל את עותקי הצעת המחיר והחוזה בעת חתימת החוזה ואל תחכו עם זה לרגע האחרון, שכן החוזה הוא עדות להתחייבות החברה לבצע את העבודה שסוכמה במועד שנקבע והוסכם עליו מראש.

ביטוח הובלות בנתניה

כאמור, אנחנו מובילים את כל רכושנו מהדירה הישנה לדירה החדשה וכמובן ניקח חברה שאנחנו בטוחים שתעשה הכל כדי לשמור על הרכוש שלנו בדיוק כפי שהיה לפני המעבר. עם זאת, חלק גדול מהרכוש הוא שביר וטעויות קורות מדי פעם וחשוב לוודא שאנחנו מכוסים במידה ויתרחשו. בדיוק מסיבה זו קיים ביטוח הובלות, כאשר חברות

 רציניות מספקות ביטוח הובלות שמכסה את תכולת ההובלה כולל הפריטים השבירים בה.

אל תסתפקו בידיעה שקיימת פוליסת ביטוח אלא בקשו לראות את הפוליסה ומה היא כוללת, כאשר אלו הם הדברים שאתם צריכים לשים לב אליהם:

  • יש לוודא כי הפוליסה תקפה, וכי אותה פוליסה שמראים לכם היא הפוליסה המצוינת בחוזה העבודה
  • בדקו מהו סכום כספי הביטוח שתקבלו במידה וייגרם נזק לרכוש שלכם, וכן מהו שיעור ההשתתפות העצמית
  • משך הזמן עד קבלת הפיצוי

אריזה עצמית מול אריזה של החברה

חברות הובלה רבות מספקות בנוסף להובלה עצמה גם שירותי אריזה. רבים מתלבטים אם מומלץ להוסיף את האקסטרה תשלום על אריזה מקצועית או להסתפק באריזה בעצמנו. התעסקות עם רכוש זה אינדיבידואלי ולא כולם אוהבים שאנשים זרים נוגעים להם בדברים ויעדיפו לארוז בעצמם, אך שירותי אריזה מקצועיים הם דבר מומלץ באופן כללי. מלבד העובדה שזה חוסך לכם את פעולת האריזה המייגעת, האריזה עצמה הרבה יותר יעילה וגם בטוחה עבור הרכוש שלכם כאשר היא נעשית על ידי בעל מקצוע שמורגל בעבודה. כאשר מדובר בהעברת ציוד למשרדים זה בכלל מומלץ, וחברות הובלה יודעות לארוז ציוד משרדי ביעילות ובמהירות.

אל תתעכבו עם ההזמנה עד הרגע האחרון

הובלות בנתניה זה מהדברים האלו שהרבה אנשים נוטים לדחות עד לרגע האחרון סתם כי הם לא ממש אוהבים להתעסק עם זה. אנחנו ממליצים בחום להזמין מוביל ברגע שאתם יודעים את מועד המעבר והיקף הציוד והרכוש שתעבירו ולא לחכות עם זה לרגע האחרון. ראשית כל, חיפוש החברה המתאימה עצמה עשוי לקחת זמן – כפי שאמרנו, חברת הובלות לא בוחרים בכובד ראש ותנו לעצמכם זמן לבדוק. שנית, בעיקר אם אתם עוברים בקיץ ובזמנים שרבים עוברים בהם דירה ייתכן ויהיה קשה למצוא חברת הובלות פנויה, אז אל תיקחו סיכון והזמינו חברת הובלות גם חודשים מראש.